srijeda, 10. lipnja 2015.

POLICIJA ISPRAZNILA SPLAV NA KOM JE PEVALA MANOJLOVIĆEVA

Bomba na Radinom nastupu!


Radmila Manojlović je u ponedeljak uveče na jednom beogradskom splavu imala nastup, koji je kasnio zbog dojave da se u lokalu nalazi bomba. Kako „Alo!“ saznaje, 15 minuta pre nego što je Rada trebalo da se popne na binu i zapeva, policajci su ispraznili splav jer je javljeno da je postavljena eksplozivna naprava.



- Pola sata pre ponoći, splav je bio prepun i svi su čekali Radu. Međutim, ubrzo je došla policija i zamolila obezbeđenje da isprazni ceo lokal kako bi proverili da li se u prostoriji nalazi bomba. Imali su dojavu i morali su odmah da reaguju. Gosti su počeli panično da odlaze sa splava, ne znajući šta se dešava. Neki su bili ljuti, neki uplašeni, a policajci su rekli da se ništa ne priča dok ne obave svoj posao.
Nakon deset minuta, obavestili su nas da je sve u najboljem redu, da je dojava o bombi bila lažna. Gosti su se vratili na splav, Rada se ubrzo popela na binu i veče je proteklo veselo - priča nam jedan od menadžera ovog kluba, dok ni Radi nije bilo svejedno.


- Iako sam dugo u ovom poslu i iako mi dojave o lažnim bombama, nažalost, nisu nepoznate, ipak se uvek uznemirim kad mi menadžer javi da ne krećem ka diskoteci jer je u toku provera i jer su sve ljude izveli napolje. To mi se desilo u Parizu i znam da je tada policijska procedura trajala više od tri sata, tako da sam se sad ponovo uznemirila zbog svog tog maltretiranja i peripetija, pre svega gostiju kluba koji su došli da me slušaju.
Inače, mislila sam da je konkurencija odavno prevazišla dojave o lažnim bombama, barem ja nisam čula da se tako nešto desilo nekom pevaču u Beogradu u skorije vreme, ali eto, ljudi se bore na razne načine, čak i ove prljave. Srećom, nisu nam upropastili veče, ljudi su se lepo proveli i to je najvažnije - kaže Rada za „Alo!“.

0 komentari :

Objavi komentar

REKLAMA

Blog Archive

Sidebar List

  • http://info-top-zabava.blogspot.com/2015/05/nikad-zgodnija-ceca-pokazala-seksi-telo.html
  • http://info-top-zabava.blogspot.com/2015/05/skidaj-gacice-da-uguram-u-dupe-gastoz.html
  • http://info-top-zabava.blogspot.com/2015/05/ovo-je-najukletije-mjesto-u-evropi.html
  • http://info-top-zabava.blogspot.com/2015/05/kucni-trening-za-zene-s-8-super-vjezbi.html
  • http://balkanske-zanimljivosti.blogspot.com/2015/05/tekuca-bomba-stanjit-ce-vam-struk.html

Social Icons

Blog Archive

Followers

Featured Posts

Sponsor

Ibt Magazine

Pokreće Blogger.

Social Icons

Ukupno prikaza stranice

AdSense

Popularni postovi

Popularni postovi

Recent Posts